۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

لاف غزل ها



اینجا نماد زمانه ،اینجا آپارتمان

من با قلم و دلم ، با آپارتمان

نورو صدا،و دو لنز دو چشم من

صحراودشت،کات،نماها آپارتمان

همسایه روبرو،راستی اسم او چه بود؟

نزدیک،دور،پنجره ها،ما،آپارتمان

بوی نسیم یکدفه حتی ز شعر رفت

احساس را برده به یغما آپارتمان

نظمی به سبک هند و عراقی غریبه اند

وقتی که هست قافیه ها با آپارتمان

حافظ زعصر شمع ودل و غنچه و گل است

ماها ز عصر لاف غزل ها آپارتمان

«حافظ چو رفت غنچه و گل نیز بگذرد»

اینجا نماد زمانه ،اینجا آپارتمان



*****خوشحال می شم اگه چکش کاری وزنیش کنید.

۲ نظر:

  1. سلام
    سوالات اقای ابطحی چی بود میشه یاداوری کنید در ضمن این مطالب فرضی نیست حقایقی است که در طول 30 سال انقلاب اسلامی به مردم ثابت شده . من موج مرام نیستم چون اساسا موج را درون نظامی میدونم و این با دغدغه های من در تناقض است در ضمن اگر به روایتی که اقای عطریانفر در مساحبه با بیست و سی از نحج البلاغه خونددقت کنید خواهید غهمید همه ی این مباحث مطرح شده بیهوده نیست کمی دقت و ذکاوت لازم است

    پاسخحذف
  2. سلام دوست عزیز

    خوشحالم که با شما اشنا شدم

    مطالبت بعضا خوب و روشنگره

    بعضیا هم که خیلی کلاسشون بالاتر از ماست

    به هر حال کارت درسته

    راستی کلیم با خانمانی

    بهترینها رو برات ارزو مندم [گل]

    پاسخحذف