۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

مرگ تاسف بار

مرگ محسن روح الامینی در زندان اوین بسیار تاسف باراست وحتما باید رسیدگی شود.من این آقا را نمی شناسم و کاری هم ندارم که دیدگاه های سیاسی او چه بوده است. فقط می دانم این اتفاق ونظیر این اتفاق ها نباید بیفتد.این تندروی های وکوتاهی هایی که قاعدتا توسط افراد جاهل افراط گر انجام می شود کاملا غیر شرعی وغیر اخلاقی است واصلا به صلاح نظام نیست.اگر مجازات جرم کسی مرگ هم باشد پس از محاکمه در دادگاه صالح،و طبق اصل قانونی بودن جرم ومجازات،با استناد به مواد قانونی باید حکم صادر و اجرا گردد.این اصول پذیرفته شده ی قانون وشرع است. امیدوارم این عدالتخواهی و دوری جستن از محافظه کاری های بی مورد که شعار رییس جمهور محبوبمان است در مسوولین قوه قضاییه و افراد ذی صلاح رسیدگی به این بی قانونی نیز وجود داشته باشد تا به این قضیه رسیدگی کنند وفرد یا افراد عامد یا خاطی را محاکمه نماییند.عدالت عدالت است چه برای مخالف چه برای موافق.
*در ضمن خدا لعنت کند کسانی را که بعد از انتخابات با بی قانونی های خود عامل مستقیم یا غیر مستقیم نا آرامی ها بودند.نا آرامی هایی که این قبیل جنایت ها هم غیر مستقیم نتیجه آنهاست.
*همچنین مواضع دکتر روح الامینی پدر محسن روح الامینی در جلوگیری از سواستفاده از قتل فرزندش نیز در خور تحسین است.

۳ نظر:

  1. بنام خدا.انشاله به فکر کارشناسی ارشد باش. مطالعه یادت نره. از خدا بخواه که به همه ما بینش درست عطا کند. یا علی

    پاسخحذف
  2. سلام حسام جان زندگی چند مرحله است کاشت داشت و برداشت من که قبل از دانشگاه از کاشت محروم بودم امدیم تو دانشگاه و جاهایی که همه از ان به عنوان یه مرحله برداشت نگاه می کنن ما به عنوان یک مکان برای برداشت استفاده کردم و در واقع امدم راه رو پیدا کنم همین و بس.
    خداییش دلم برات تنگ شده تازه فکر کردم کامنت بچه شیعه مال تو هست خداحافظ-حرکت

    پاسخحذف
  3. سلام
    وبلاگ جالبی دارین
    موفق باشید و همیشه سبز سبز

    پاسخحذف